2016年6月16日 星期四

茶木。悠閒的一晚


平時和朋友唔知食什麼,就會提議去茶木,貪佢坐得舒服之餘,台式食物的水準也不錯!

去到九龍灣的茶木,因為晚市的關係,所以只能座90分鐘,待應全程有禮貌和笑容滿面,令我心情也放鬆起來。

今次得我和朋友二人,所以叫的東西都不會太多,都是小食和甜品為主,果然二個女生走在一起,一定要叫一個甜品來share,咁先分甘同味。



鳳朵鮮果甜酸肉

這個利用菠蘿就做到這碟菜式,有藍莓,咕嚕肉,火龍果,荔枝,草莓混在一起,食下去酸酸甜甜,相當開胃!
咕嚕肉不會太肥,而且不會太多粉,所以食下去都滿有嫩滑的肉質。
做小食或配菜都不錯,水果因為有煮過的關係,所以會淋身少少。
我和朋友叫了這小菜後,
再追加了一碗白飯。
份量岩岩好!



地瓜花枝餅
這個我自己很喜歡,熱辣辣,而且又夠脆口,
不算太多油,不過熱量都幾高,所以間中才會叫這個食。



芒果蜜糖磚塊
去到茶木,當然不能缺少甜品吧,
我和朋友都留肚等食這個芒果蜜糖磚塊。
上面有一個芒果大大個雪糕,加上一些小小的綿花糖粒,
下層就有香危已砌開的蜜糖多士,
每口都夠脆,而且又有蜜糖香,再沾一沾雪糕食,真係好食!
芒果和蜜糖配搭得岩岩好.
二個人SHARE這個份量也很足夠。

這晩飯很滿足,可以悠閒食著甜品,又和朋友傾下計,不知不覺就到90分鐘,希望茶木能夠繼續保持水準吧!

九龍灣偉業街33號德福廣場一期L1樓G53D舖
電話: 2174 9488

。♥。゚Blogspot。♥。゚Sina。♥。゚Ubeauty。♥。゚she。♥。゚
。♥。゚Ztyle。♥。゚Weshare。♥。゚。♥。゚Beautylife
。♥。゚Qooza。♥。゚Elle。♥。゚Qooza。♥。゚



♥歡迎留言或聯絡♥   suetloklok@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言