2016年5月5日 星期四

抵食午市自助餐之選。九龍海灣酒店 Café D

每到週未,真係Happy Weedend,
就係搵食的好時候,
想享受一個輕鬆週未,我就會喜歡美食相伴,有得食可說人生一大享受。

所以我都喜歡去午市的自助餐,食物選擇又多,而價錢也比晚市便宜。

今次我就挑選一個旺中帶靜的好去處的悠閒假日自助餐,就是在紅磡九龍海灣酒店的Café D。



現在在試業推廣(成人港幣$260,小童港幣$160 <免收加一服務費>)
,所以價錢其實很抵食,而且時間夠長,真係可以邊食邊傾都冇問題。



一座下就來一杯熱乎乎的忌廉湯吧,溫暖一下我空虛的胃...嘻嘻...

然後再行了一週,食物種類看到也很多,不但有熱盤,有海鮮,也有我愛的甜品,更少不了是雪糕!
雪糕不但有haagen dazs,更有我喜歡的Movenpick!!!

真係唔知食左雪糕先或是先食熱盤(搞到我都猶豫左好耐(≧∀≦)
這裡的自助餐優勝之處,就是任飲紅白餐酒,我朋友真係連續左幾杯,可惜我愛飲茶,否則我都會試試看!

最終我決定先行攻陷海鮮,因為見太多人去夾,也勾起我的食慾。



幾大隻的長腳蟹,肉質鮮嫩,而且夠甜!
唔會太咸,我自己都幾了好幾隻,真係好食!




凍蝦:
當然自助餐不能少得凍蝦!
又係我每次必食之選!




翡翠螺:
隻隻都大隻,食下去都夠彈牙,也會覺得夠新鮮好食,呢個都係我喜歡的選擇。


龍蝦仔:
當然不能缺少龍蝦仔啦,次次一上盤,好快被人掃光。



青口:
味道不錯,每隻都夠大,但有時會遇上一些緊合的,開的時候就困難一點,但都沒有影響味道,都是很鮮甜美味的。



也有各式的火腿片,選擇都多。





除了有多款麵包,餅乾,還有多款芝士選擇配搭,種類真的很豐富。



粟米班戟:
一開始以為普通班戟,原來食下去,有一些粟米粒在內裡,令到口感增加,又有淡淡的粟米香味,不用果醬已經很美味了。


野菌汁配螺絲粉:
呢個真係好食,上面的醬汁充滿夠濃郁又夠滑,又不會太過咸,配上爽身的螺絲粉,很快被我食光了。





如果喜歡食乳酪,這裡也有一整盆的乳酪和牛奶,可以配搭粟米片,提子乾或脆脆,真係小朋友的至愛!

食了很多海鮮和熱食之外,我也開始進攻甜品系!



看到顏色鮮艷的,就知道大人小朋友都愛的馬卡龍。





多款以朱古力味為主的蛋糕!!



也有圓滾滾的泡芙,每粒都幾大粒!
夠足料!



更有芝士蛋糕,細細件,真係一口一啖,不知不覺就食了好幾件...嘻嘻...



還有造型漂亮又好味的特色甜點:紅酒燴梨。
甜甜的梨配搭淡香的紅酒味,真係值得一試。


也有一些慕絲杯和鬆餅!





最後最後,一定一定要食雪糕,haagen dazs和Movenpick都好好食!
Movenpick是不定時拿出來的,而haagen dazs就長期在雪櫃當中,更加是多種味道也有,喜歡食雪糕的話,一定唔會覺得悶。
就像我食了幾多甜品,也留了一個胃去食雪糕(≧∀≦)

食完整餐真係一個大滿足,真係由11:30 去到 3:00,和朋友傾到勁開心,不知不覺時間過得好快,為我週未留下一個笑聲不斷的回憶。

下次有機會再會去食!

後來再問番侍應,好似7月開始由原本的Sunday Brunch,改為Weekend Brunch,變了逢周末及公眾假期供應,價錢可能有所調整。

所以我都係7月之前和朋友再來這裡食多一次!

試業推廣優惠:成人港幣$260  小童港幣$160 (免收加一服務費)
Café D
地址:紅磡灣紅鸞道8號九龍海灣酒店大堂樓層
電話:2186 9091
Facebook: https://www.facebook.com/Kowloon-Harbourfront-Hotel-461890027304547/?fref=ts
Instagram ID: Kowloon_harbourfront_hotel

♥歡迎留言或聯絡♥   suetloklok@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言