2016年5月27日 星期五

有氣?當然選有氣利賓納

每到夏天,返到屋企,都係會係雪櫃拎定一支凍飲,大口大口地飲,真的感覺很爽,我就喜歡飲果汁飲品,覺得味夠濃之外,解渴度也是極高。

週未去超市時,我也會買一支利賓納,再買一些梳打水,然後雪凍之後,就將利賓納倒進梳打水,令到有氣之餘,更能消暑解渴。

總是在想利賓納應該要出一些有氣飲品,每次要超市都要買埋利賓納+梳打水,令我搬回家的重量又增加,佔雪櫃的空間又多左...



原來當我心底在抱怨的時候,真的出了全新有氣利賓納!~

真是對我來說一大福音,仲以為我今個夏天都要每個星期搬住梳打水回家,現在真係一支就做到有氣+利賓納的效果。



比起平時肥嘟嘟的罐裝飲料,這款有氣利賓納就是更輕便一手拎住,它每罐都有350ML的份量。



一打開時,真的好像打開可樂一樣,有氣的效果果然不同♥
飲下去的,真的感受到有氣的好處,再加埋提子的味道,真是很有夏日清新感。

我喜歡飲利賓納另一個原因也是因為它沒有添加人造色素,人造調味和人造甜味,
飲落口的東西,我都會留意它的成份。
而它也添加了維他命C,真的能夠補充到我每日的必需維他命。



我就喜歡雪凍它來飲用,會覺得有氣的效果更明顯,
一支就能消暑,解渴,補充維他命。
仲要飲落唔會太甜,甜度岩岩好,真的重新感受到清新新感覺♥♥♥



一邊飲住有氣利賓納,一邊煲住劇集,係咪可以配番件炸雞呢?嘻嘻...
開心,就係咁簡單,隨時享受歡樂「氣」Fun♥♥

全新有氣利賓納 HK$8 / 325ml
香港及澳門各大超巿、便利店及士多辦館有售

*以上產品由 利賓納 提供

。♥。゚Blogspot。♥。゚Sina。♥。゚Ubeauty。♥。゚she。♥。゚
。♥。゚Ztyle。♥。゚Weshare。♥。゚。♥。゚Beautylife
。♥。゚Qooza。♥。゚Elle。♥。゚Qooza。♥。゚

♥歡迎留言或聯絡♥   suetloklok@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言