2016年6月6日 星期一

日式拉麵。麵屋武蔵

岩岩適逢考試,考完試就係lunch time,就去一些就腳的地點lunch,看到新世紀的麵屋武蔵。
人流唔算太多,就入去食個日式拉面午餐。

因為週未的關係,所以本身都想叫飯,原來都沒有供應。
(叫了二次飯後,侍應才說原來週未沒有供應)

於是就叫了一個白叉燒拉麵($75)



濃郁的豬滑湯底配上日式拉麵,麵的彈性都足夠,湯底都是有少許偏咸。
叉燒薄身而大片,肉質都算淋而入味。

再叫了一個男爵年糕餅$38



剛上碟,也會感受到熱乎乎,外脆內軟,而且可以沾上芝士醬,
食下去會覺得煙韌感滿份,還會有一種淡淡的薯香,值得加分的小食。

匆匆地食完後就準備回家,食物的質素整體不錯,不過服務就略為差了一點,希望下次去的話,會有所改善吧!

麵屋武蔵
地址: 旺角太子道西193號新世紀廣場第1層156號舖
電話號碼: 2342 1425






。♥。゚Blogspot。♥。゚Sina。♥。゚Ubeauty。♥。゚she。♥。゚
。♥。゚Ztyle。♥。゚Weshare。♥。゚。♥。゚Beautylife
。♥。゚Qooza。♥。゚Elle。♥。゚Qooza。♥。゚


♥歡迎留言或聯絡♥   suetloklok@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言